Ekonomi

Teknoloji Destekli Yeni Nesil Alışveriş Deneyimi FLO’da

Teknolojiyi işlerinin odağına konumlandıran FLO, dijital dönüşüm seyahatinde online ve offline kanallar ortasındaki duvarları kaldırdığı FLO Asist ile müşterilerine yeni jenerasyon bir alışveriş tecrübesi sunuyor.

Birbirinden güçlü markaları ve geniş eser yelpazesi ile 3 kıtada 21 ülkede müşterilerine ulaşan FLO, dijitalleşmeyi odağına alarak bölüme öncülük edecek projeler geliştirmeye devam ediyor. Müşterilerinin talep ve gereksinimlerine yönelik eser ve hizmetlerini geliştiren FLO, omni-channel bir yaklaşım ile perakende bölümünün dinamiklerini ve mağazaların dönüşen rolünü göz önünde bulundurarak online ve offline duvarları kaldırıyor. FLO hayata geçirdiği yeni projesi FLO Asist ile mağaza ve online kanallarındaki tüketici hareketlerini birbirine entegre ederek müşterisini anlayan, kolay, keyifli yeni kuşak bir alışveriş tecrübesi sunmaya başladı.

FLO, yeni dijital kahramanı FLO Asist çatısı altında anlattığı üç farklı yenilikçi uygulama sayesinde perakende kesimindeki teknolojik dönüşüme öncülük ediyor. Kolay Mağaza uygulaması ile müşteriler, FLO mağazalarında stok bilgileri, eser yorumları, en çok satan eserleri inceleyebiliyorken; üyelik programı olan FLO Plus sayesinde her alışverişte puan ve birçok farklı avantaj elde ediyor. Ayağında Gör uygulaması ise AR lensler aracılığıyla tüketicilere nerede olursa olsun denemek istedikleri ayakkabıyı ayaklarındaymış üzere görebilme imkanı sağlıyor.

Müşteriyi en yeterli anlayan, kolay, keyifli bir alışveriş tecrübesi sunuyoruz.

Dünyayı tesiri altına alan dijital dönüşüm rüzgarı ve dönüşen çağın gerekliliklerine uygun olarak 2018 yılında başlattıkları teknoloji yatırımlarını hızlandırdıklarını tabir eden FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Dijitalleşmeyi tüm işlevlerimizi birbirine bağlayan bir can damarı olarak görüyoruz. Bu kapsamda teknolojiyi işlerimizin odağına konumlandırıyor ve teknolojik gelişmelerin bize sağladığı imkanlardan bölümümüze öncülük edecek biçimde yararlanmaya çalışıyoruz. Omni-channel bir yaklaşım ile perakende bölümünün dinamiklerini, mağazaların dönüşen rolünü göz önünde bulundurarak online ve offline alışveriş ortasındaki duvarları kaldıran projeler geliştirdik. Tüm kanallarımızı ve markalarımızı 360 derece örebileceğimiz bir yapı üzerine inşa ettik ve müşteriyi en düzgün anlayan, kolay, keyifli bir alışveriş tecrübesi sunma maksadımız doğrultusunda dijital kahramanımız FLO Asist’i tasarladık. Kolay Mağaza, Ayağında Gör ve FLO Plus uygulamalarıyla zenginleştirdiğimiz omni-channel seyahatimizin kampanya devrinde ise FLO Asist’e gençlerin severek takip ettiği oyuncu Cemre Baysel’i eşlik etti.” diye konuştu.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort